Nabídka činností provozního charakteru
Oblast správy průmyslových a komerčních objektů
Fyzická ostraha
Ostraha bude zajištěna potřebným počtem technicky způsobilých pracovníků. Pracovní doba ostrahy bude zajištěna v rozsahu, požadovaném dodavatelem, nebo např. v 12-ti hodinových směnách nepřetržitě 24 hodin denně. V průběhu pracovní směny ostrahy budou zajišťovány následující činnosti:
- služby a činnosti v oboru ostrahy je organizovat a zajišťovat výkonu a výkon nepravidelných, průběžných, nepřetržitých a pravidelných činností a služeb bezpečnostní prevence a kontroly, správy a provozu organizačních a technických systémů v oboru ochrany hmotného majetku, zabezpečení objektů, provozů a pracovišť v lokalitách, územních krajích, regionech a celoplošně a v centrech dislokace personálu společnosti
- kontrola vstupu zaměstnanců a návštěv do objektu a jejich odchod
- kontrola klíčového režimu objektu
- kontrola parkoviště a přilehlých prostranství objektu pravidelnou pochůzkou v pracovní i mimopracovní době
- kontrola vnitřních prostor objektu pravidelnou pochůzkou v mimopracovní době
- další činnosti podle požadavků objednatele
Recepční služba
Recepční služba provádí následující činnosti:
- vedení evidence odchodů a příchodů návštěv.
- poskytovat základní informace a drobné služby návštěvníkům jazyce českém, anglickém a německém.
- spolupráci se sekretariáty nájemců a pronajimatele.
- obsluhu manipulačního pultu telefonní ústředny.
- třídění došlé pošty a tisku.
- přebírání doporučené pošty.
- trvalý dozor nad kvalitou úklidu vstupních prostorů do objektu, prostoru recepce, přilehlých
- chodeb a kabin výtahů včetně kvality péče o květinovou výzdobu a fontány.
- trvalý dozor nad kvalitou péče o květinovou výzdobu.
- trvalou kontrolu jednání a vystupování příslušníků bezpečnostní služby včetně stavu stejnokrojů a výstroje jejich i provozního personálu.
- evidovat formou zápisů v knize recepce stížnosti ze strany nájemců a jejich návštěvníků.
- pravidelně informovat manažera objektu o průběhu denní služby a přijatých opatřeních
Podrobný rozsah činností je specifikován v nedílné příloze uzavřené smlouvy o dílo na provádění komplexní správy objektu. Způsob provádění činností je určen Místním provozním řádem recepční služby obsluhovaného objektu.
V portfoliu služeb poskytovaných společností Centurion loss prevention má pevné místo komplexní nabídka úklidu interních a externích ploch. Její realizací je společnost schopna zajistit svým klientům komfort čistoty, hygieny a celkové péče o pracovní prostředí. Nabídky pro konkrétní potřeby různých klientů jsou vypracovány jednak se zřetelem na péči o estetickou stránku pracovního prostředí a jednak s přihlédnutím k přísným požadavkům plynoucím pro jednotlivá prostředí (hypermarkety, zdravotnictví, výrobní závody, obchodní a administrativní centra aj.) z hygienických předpisů.
Nabídka úklidových služeb
- úklid interních ploch objektů
- pravidelný denní úklid (v předem sjednaném rozsahu a časovém harmonogramu)
- dodávka a doplňování hygienických potřeb
- sanitární dny
- dezinfekce, deratizace a dezinsekce DDD
- praní, čištění a opravy prádla a oděvů
- generální úklid (v předem sjednaném rozsahu a časovém harmonogramu)
- klid externích ploch a prostranství
- pravidelný denní úklid a údržba externích ploch a zeleně
- zahradnické služby
- mytí fasád, oken
- odvoz a zpracování odpadů
- zimní úklid
- speciální služby
- jiné speciální služby
Kompetentnost pracovníků
Kvalita úklidových služeb je garantována pečlivým výběrem a zaškolením zaměstnanců společnosti. Před nástupem na pracoviště jsou prokazatelně seznámeni s požadovanými pracovními úkony, BOZP, PO a s konkrétním požadavkem na výslednou kvalitu úklidu svěřeného úseku. Pracovníci jsou vybaveni jednotným pracovním oblečením s viditelnými identifikačními štítky. Samozřejmostí všech zaměstnanců úklidových služeb je čistý trestní rejstřík a věk odpovídající fyzickému výkonů při plnění úklidu. Garantovaným faktorem je kulturnost vystupování pracovníků u zadavatelů a diskrétnost.
Technologie a vybavení
- pro zajištění efektivního výkonu úklidových prací je používána jak manuální síla, tak strojní vybavení
- společnost drží krok s nejnovějšími trendy v úklidové technice (vlastní kotoučové čisticí stroje, extrakční a šamponové stroje, vodní vysavače a další nezbytné technické prostředky)
- pracovní pomůcky (výměnné plošné mopy, dezinfekční vozíky apod.) kvalitních výrobců (Cleanfix, Columbus, Eastmop aj.)
- k úklidu používá výhradně nezávadné, ekologické čisticí prostředky (výrobky firem Tana, Henkel, Johnson&Johnson, Planol, Druchema, Amway)
- na prostory vyžadující dezinfekci (ve zdravotnictví) aplikuje dezinfekční prostředky řady Apecin, Inciur a Incidin
- uplatňuje systém barevného odlišení nářadí a pomůcek podle místa jejich použití
Doba úklidu
- úklidové práce v objektech jsou prováděny tak, aby nedocházelo k omezení či přerušení obvyklého provozu, v souladu s časovým harmonogramem úklidových prací vypracovaným a odsouhlaseným zákazníkem
- úklidová služba je připravená pracovat v kteroukoli denní či noční dobu
- pro případy nenadálých situací je společnost připravena zajistit v krátkém čase mimořádné směny úklidových pracovníků
Komplexní nabídka úklidových služeb zahrnuje i speciální práce, které doplňují základní uvedené programy. Jedná se o úklidové služby poskytované převážně jednorázovou formou:
- mytí a čištění skleněných ploch
- praní záclon (včetně sundání a pověšení)
- jednorázový úklid po stavebních rekonstrukcích
- jednorázový úklid po malování
- čištění nepřístupných ploch za pomoci horolezců
- extrakční čištění textilií
- čištění ploch pomocí suché pěny
- úklid travnatých ploch a porostů (například po společenských akcích)
- zahradnická úprava prostor (použití zeleně, květin, skalek, fontán apod.)
Ostatní úklidové činnosti
Níže uvedené aktivity spojené se správou objektů jsou vesměs předmětem vedlejších outsourcovaných služeb (zajištěných smluvními specializovanými partnery). V tomto směru spolupracuje společnost Centurion loss prevention úzce s krajskými hygienickými stanicemi a k řešení konkrétní problematiky každého zákazníka přistupuje individuálně. Po odborných konzultacích navrhuje řešení a vypracovává cenovou nabídku v rozsahu potřeb daného objektu a priorit výkonů.
Mezi ostatní služby patří:
- dezinfekce (postřiky proti bakteriím, virům a choroboplodným zárodkům)
- dezinsekce (postřiky proti hmyzím škůdcům)
- deratizace (kladení nástrah proti hlodavcům)
- likvidace nežádoucí vegetace
- odpadové hospodářství
- praní a čištění průmyslového, restauračního či hotelového prádla
- praní a čištění pracovních oděvů
- asanační práce
údržba travnatých ploch (sečení, hnojení, zálivka, mulčování, odplevelení)
- údržba keřů a stromů (omlazování, zálivka, likvidace listí)
- údržba květin a rostlin v interiérech kancelářských a jiných budov
Odborní pracovníci společnosti Centurion loss prevention specializovaní na protipožární prevenci vlastní certifikáty od výrobců systémů elektronické požární signalizace, mají elektrotechnickou kvalifikaci podle vyhlášky 50/78 Sb., jsou vybaveni předepsanými měřicími a zkušebními prostředky a na základě své erudice jsou oprávněni vystavovat protokoly o funkčnosti protipožárních zařízení. Jsou schopni odborně konzultovat a zodpovědně a operativně řešit konkrétní požadavky klientů, při respektování legislativních podmínek požární bezpečnosti bytů, rodinných domů, kanceláří, administrativních budov i velkých výrobních celků.
- zajišťování a realizace nepravidelných, průběžných odborných služeb a činností, pravidelných preventivních prohlídek a zkoušek, revizních činností v oblasti požární ochrany (PO) v nemovitostech a provozech společnosti, v rozsahu zajištění plnění zákonných norem a dalších závazných norem, předpisů a pravidel v oboru požární ochrany a poskytování odborného servisu
- plnění odborných služeb a činností prostřednictvím zajištění výkonu osobami s potřebným stupněm odborné kvalifikace, vyžadované zákonnými předpisy a příslušným oprávněním k činnosti a dále založené zejména na jejich znalosti povinností vyplývajících ze zákonných norem v oblastech požární ochrany, rizikových faktorů z hlediska požární bezpečnosti
- zajistit výkon funkce odborně způsobilé osoby v požární ochraně
- evidovat členění objektu do kategorií dle požárního nebezpečí
- periodická kontrola všech pracovišť se zápisem do požární knihy
- provádět školení PO všech zaměstnanců dle platné legislativy
- vypracovat tematický plán a časový rozvrh školení o PO a odborné přípravy požární hlídky
- provádět odbornou přípravu požární hlídky – l x za rok
- zpracovávat, kontrolovat a doplňovat stanovenou dokumentaci PO poplachové směrnice, požární řády, evakuační plán, požární knihu, ostatní doklady
- kontrola dokumentace min. 1x za rok + zápis do požární knihy
- provést cvičný poplach min. 1x za rok
- plnit povinnosti stanovené orgány státního požárního dozoru – požárního rady
- zajistit PO při požárně nebezpečných činnostech ustavením požární hlídky
- zajistit pravidelnou kontrolu hasicích přístrojů – 1x za rok
- zajistit pravidelnou kontrolu hydrantů – nejméně 1x za rok a ostatních požárně bezpečnostních zařízení rovněž nejméně 1 x za rok (požární klapky, nouzové osvětlení, požární dveře atd.)
- zajistit revizi, kontrolu a dokumentaci EPS
- zajistit revizi, kontrolu zařízení a kontrolu dokumentace stabilních hasicích zařízení (SHZ)
- zjišťovat příčiny požárů, zpracovat podklady pro hlášení požárů a vést dokumentaci o požárech
- vybavit organizaci vhodnými druhy a počty přenosných hasicích přístrojů
- metodická a poradenská činnost
- účastnit se při kontrolách Státního požárního dozoru
Osoba odborně způsobilá v oblasti bezpečnosti práce bude na objektech zajišťovat následující činnosti:
- organizace výkonu a kvalifikovaný výkon činností k zajištění plnění povinností zaměstnavatele k ochraně života a zdraví zaměstnanců při výkonu zaměstnání a hygieny práce stanovených Zákoníkem práce, hlava V., dalšími zákony, nařízeními vlády a vyhláškami a souvisejícími zvláštními a prováděcími předpisy (vše v platném znění)
- organizace, zajišťování realizace a výkon, pravidelných, nepravidelných, průběžných a plánovitých dílčích služeb a činností v oblasti BOZP se zaměřením na prevenci rizik v nemovitostech, na pracovištích a při provozních aktivitách společnosti, v rozsahu zajištění plnění zákonných norem a dalších závazných norem, předpisů a pravidel v oborech BOZP a poskytování odborného servisu
- zajistit výkon funkce odborně způsobilé osoby v prevenci rizik - bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
- navrhovat technická a organizační opatřeni na pracovištích ke zlepšení jejich bezpečnosti a hygieny práce
- identifikace a prevence rizik na pracovištích společnosti, včetně návrhu opatření
- vypracovat dokumentaci k ukládání odpadů a manipulace s nebezpečnými látkami
- provádět soustavné doškolováni BOZP, vést o těchto školeních průkaznou dokumentaci
- provádět kontrolní činnost, min l x za rok provést kontrolu všech pracovišť
- vést evidenci pracovních úrazů a zajistit stanovené doklady a jejich zaslání v určených termínech na Inspektorát bezpečnosti práce, pojišťovny atd.
- zpracovat seznam profesí, kde jsou požadovány osobní ochranné pracovní prostředky a kontrolovat jejich používání a udržování, zpracovat příslušnou dokumentaci
- zajistit interní předpis BOZP s povinnostmi všech zaměstnanců na jednotlivých stupních řízeni
- zpracovat traumatologický a evakuační plán a další dokumentaci, dle platné legislativy
- zpracovat místní provozní bezpečnostní předpisy a řády
- zajistit a kontrolovat způsob ochrany před úrazy všech osob, které se s vědomím organizace nacházejí na jejich pracovištích
- kontrolovat bezpečnost pracoviště z hlediska stavu a provozu tech. zařízení - revize, stav budov, strojů apod.
- provádět školení řidičů
- zajistit bezpečnost práce při obsluze a údržbě elektrických přístrojů a zařízeni s ohledem na odbornou způsobilost
- vybavit bezpečnostními značkami a signály
- plnit předpisy v oblasti ochrany životního prostředí (problematiku odpadů apod.) a hygienické předpisy
- metodická a poradenská činnost
- účast při kontrolách inspekce práce a hygieny práce
zajišťovat a provádět realizaci nepravidelných, průběžných odborných služeb a činností a periodických revizních činností v oblasti vyhrazených technických zařízení v nemovitostech a provozech společnosti, v rozsahu zajištění plnění zákonných norem a dalších závazných norem, předpisů a pravidel v oboru a poskytování odborného servisu
- plnění těchto odborných služeb a činností prostřednictvím zajištění výkonu osobami s potřebným stupněm odborné kvalifikace, vyžadované zákonnými předpisy a příslušným oprávněním k činnosti, a dále založené zejména na jejich znalosti povinností vyplývajících ze zákonných norem v oblastech vyhrazených technických zařízení, rizikových faktorů z hlediska bezpečnosti
- projektovat, organizovat a realizovat revize, ověřovací zkoušky, provozní prohlídky, měření a ostatní úkony na elektrických, zdvihacích, tlakových, plynových zařízení, nízkotlakých kotelen, přenosného nářadí a elektrických spotřebičů,
- opravovat a odstraňovat závady v rozsahu stanovených zákazníkem,
- posuzovat projekty, technické dokumentace,
- plnit bezpečnostní podmínky napájecích (záložních) zdrojů,
- školit a provádět podporu školení obsluh technických zařízení,
- šetřit příčiny provozních havárií,
- zpracovat rozbory, statistiky a analýzy,
- spolupracovat s orgány státní správy a státních odborných dozorů,
- kontrolní činnost na úseku vyhrazených technických zařízení,
- metodická a poradenská činnost
Tato oblast zahrnuje provádět realizaci nepravidelných, průběžných odborných ekologických služeb, periodických a aktuálních analýz a měření stavu či narušení životního prostředí a pravidelných preventivních činností v oblasti ochrany životního prostředí při provozních aktivitách společnosti v rozsahu zajištění plnění zákonných norem a dalších závazných norem, předpisů a pravidel v oborech ochrany životního prostředí a poskytování odborného servisu.
zajistit nastavení základních procesů zejména v oblastech
- ochrana ovzduší
- ochrana vod
- odpadového hospodářství
- nakládání s nebezpečnými chemickými látkami a přípravky
- ochrana přírody
- ochrana půdy
- směrnice zajištění OŽP
- odpadové hospodářství
- nakládání s obaly
zpracovat a vést aktuální dokumentaci OŽP
- provádět školení OŽP včetně zpracování dokumentace
- provádět kontrolní a auditní činnost
- metodická a poradenská činnost
zajištění zneškodňování odpadů oprávněnou osobou (odpady kategorie O, N, komunální odpady)
- vybavení sběrných míst pro separované shromažďování odpadu odpovídajícími sběrnými nádobami
- zajištění pravidelné údržby odlučovačů či čistíren odpadních vod (ČOV) – pravidelné vzorkování kvality vypouštěných vod, vyčištění a likvidace odpadů
- případné doplnění provozů požadovanou dokumentací - provozní řády lapolů, ČOV atd.
- převzetí povinností provozovatele/majitele v oblasti ochrany ovzduší
- vypracování roční souhrnné provozní evidence a hlášení pro malé, střední a velké zdroje znečišťování ovzduší
- zajištění pravidelného autorizovaného měření emisí