Bezpečnost a ochrana majetku
Oblast správy průmyslových a komerčních objektů
Projektování firemní bezpečnosti
- Bezpečnostní projekt ochrany a zabezpečení objektu klienta,
- Bezpečnostní politika firmy v oblasti ochrany objektů, provozů a majetku,
- Servis k zajištění interní legislativy, dokumentů a dokumentace, kontrolní činnost, bezpečnostní audity
- Popisy a vizualizace bezpečnostních i jiných procesů organizace,
- Optimalizace bezpečnostních procesů a činností,
- Audity personálního zajištění bezpečnostních procesů a činností, optimalizace personálního zajištění bezpečnostních procesů a činností včetně optimalizace nákladů na jejich zajištění.

Integrace systémů technického zabezpečení, bezpečnostní technologie
- Zmapování a vyhodnocení dosaženého stavu technického zabezpečení objektů a stavu jednotlivých provozovaných zabezpečovacích systémů a zařízení,
- Stanovení (definování a schválení) koncepce a standardů celého ISTZ,
- Zpracování projektu integrace systémů technického zabezpečení,
- Zadání projektů skutečného provedení výstavby ISTZ (k postupnému naplňování realizačních etap),
- Zajištění kvalifikovaného řízení a kontroly realizace projektu výstavby ISTZ, kvality dodávek zařízení a montážních prací,
- Nezávislé převzetí zrealizovaných dodávek, provedení akceptačních testů, zpracování provozní dokumentace systémů,
- Zabezpečení provozu systému,
- Dodávky bezpečnostních služeb Pultů centralizované ochrany (PCO) a souvisejících služeb,
- Dodávky a montáž zabezpečovacích, signálních, vstupních a kamerových systémů a zařízení.
Krizové řízení
- Audit systému CM-BCM v organizaci,
- Posouzení vnitřních procesů organizace v souladu se zákonem č. 241/2000 Sb., a mezinárodními bezpečnostními standardy krizového managementu a havarijního plánování CM-BCM,
- Vytvoření funkční struktury systému CM-BCM v organizaci,
- Příprava a zavedení standardních pracovních postupů k řešení krizových situací, zpracování bezpečnostního programu, bezpečnostní zprávy a související dokumentace krizového a havarijního plánování.
- Nastavení modelu PDCA (Plan-Do-Check-Act).

Outsourcing bezpečnostního managementu
- Komplexní zajištění služeb oddělení bezpečnosti a krizového řízení (i v případě velkých podniků),
- Náhrada zaměstnanců zákazníka externími bezpečnostními manažery nebo konzultanty,
- Převzetí odpovědnosti za realizaci činnost v systému ochrany osob, majetku, informací a krizového řízení,
- Správa bezpečnostních systémů a zařízení,
- Služby specialistů nebo týmu specialistů trvale i po omezenou
- dobu
- Posouzení vnitřních procesů a kontrolních mechanismů zákazníka z hlediska prevence rizika vzniku bezpečnostních incidentů v oblasti škod a ztrát na majetku.
Property management
- Vedení účetnictví
- Zastupování klienta v dohodnutých záležitostech vůči třetím stranám
- Přebírání, předávání nájemných bytových a nebytových prostor
- Vedení a aktualizace seznamu majitelů / nájemců
- Kalkulace provozních nákladů, předpis záloh
- fakturace, inkaso, kontrola včasnosti úhrad, zasílání upomínek, provádění vyúčtování služeb
- vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtovaných služeb
- kontrola a úhrada dodavatelských faktur
- ekonomické a daňové poradenství
- právní servis
- zprostředkování pojištění objektu, posouzení stávajících smluv, likvidace pojistných událostí